28 жовтня відбудеться головна подія року у сфері корпоративних комунікацій, організована Асоціацією корпоративних медіа України (АКМУ). У відомому готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv зберуться експерти, фахівці, представники великих компаній, сфери комунікацій і маркетингу, щоб обговорити тенденції і напрямки розвитку наступного року, поділитися досвідом на панельних дискусіях і тематичних лекціях, розглянути виставку корпоративних проектів і дізнатись, хто став володарем Гран-прі у конкурсі «Найкраще корпоративне медіа України» в цьому році.
Як зазначила Оксана Тодорова, президент АКМУ, головна ТЕМА цьогорічного форуму – КРЕАТИВ. Саме тому захід розпочнеться з презентації нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», в якій пані Оксана представила досвід і приклади проектів кількох десятків компаній.
В програмі форуму також панельна дискусія "Тренди 2020" у сучасному бізнесі і маркетингових комунікаціях. Експерти панельної дискусії дадуть відповідь на питання: «Які тренди у 2020 чекають бізнес-спільноту?» Пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Євген Веліканов, СЕО iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор «Інтерконтиненталь-Україна» і Групи компаній PrintStore Group виступатимуть у ролі футурологів заходу.
А далі на учасників чекають цікаві та корисні доповіді.
Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity презентує креативні кейси фестивалю «Каннські Леви».
Олександр Котолуп, власник «Фігаро-Кейтеринг» розкриє секретні інгредієнти креативних івентів і розповість про тренди в індустрії кейтерингу.
Олександр Шевченко, PR директор Корпорації «Біосфера» відповість на питання: «Як поєднати музику з виробничим процесом, щоб зробити світ чистішим? Як залучити персонал у створення корпоративних проектів? Де шукати і знаходити світові тренди, щоб стати галузевим лідером?»
«Креатив вирішує. Доведено adidas!» – впевнена Анжела Черкасова, hr менеджер adidas; вона поділиться Лайфхаками і креативними технологіями в побудові внутрішніх комунікацій світового лідера індустрії спортивного одягу і аксесуарів.
Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповість про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів.
Ірина Головань, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA, Польща, поділиться досвідом в сфері інфлюенсер-маркетинг.
«Мета нашого форуму, – зазначила Оксана Тодорова, – підзарядити креативні батарейки і надихнути на продуктивну роботу; провести трансформацію особистісного і корпоративного бачення на основі трендів та кейсів. І зробити це максимально комфортно, цікаво і приємно».
На бізнес-форумі також будуть підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Учасниками рейтингу в цьому році стали наступні компанії: “Миронівський хлібопродукт”, Credit Agricole Bank, PrintStore Group, Корпорація "Биосфера", "ДТЕК ЕНЕРГО", «Фармак», Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед, "Брокард Україна", «Донбасенерго», АСІНО в Україні, «Донецксталь», Grand Admiral Resort & SPA, Група Ukrlandfarming, НЕК «Укренерго», Ощадбанк, ПУМБ, Infomir Group, «Альфа-Банк», "Лемтранс", Carlsberg Ukraine, «Фігаро Кейтеринг», Агентство Univest Creative, НАК “Нафтогаз України”, Deloitte Ukraine, Сеть магазинов парфюмерии и косметики ЖАН niche concept, Группа Морских Терминалов ТИС, Компанія “Сінгента”, YURiA-PHARM, EPAM Ukraine, "Прикарпаттяобленерго", ПАТ "Аграрний фонд", ТОВ "Телекомунікаційні технології", "АрселорМіттал Кривий Ріг", Infopulse Ukraine, КП "Редакция многотиражной газеты "Монолит", TEDIS Ukraine, «Український газетний синдикат», «Айсберг», Retail Group, ENERGY CLUB, ДП «Агрофонд-зерно», Ferrexpo та інші.
А ще гості заходу зможуть оцінити welcome-частування від талановитого шеф-кухаря готелю Radisson Blu Salvatore Sasa De Vivo; познайомитися з неповторним вином на дегустації авторського бренду «Вина Гулиевых»; виграти безліч призів і ексклюзивних подарунків від партнерів бізнес-форуму. Культовий напій Coca-Cola створить дух єднання. А високоякісні соки і нектари Rich допоможуть отримувати радість від кожної секунди життя. Компанія Lantmannen Axa Україна – частина великого скандинавського харчового концерну Lantmannen готує для кожного учасника форуму приємний подарунок. Отже захід пройде з користю для інтелекту й здоров'я.
Зареєструватися для участі в бізнес-форумі можна за посиланням: https://goo.gl/ojoErK
Оргкомітет форуму: www.acmu.com.ua
+38 067 980 5259
oksana.todorova@gmail.com
|