12 квітня в Києві презентована нова бізнес-книга Асоціації корпоративних медіа України.
В сучасному і затишному просторі Fairmont Grand Hotel Kyiv відбулася презентація нової книжки «Енергія сторітелінгу». Авторка проєкту Оксана Тодорова запросила на захід учасників спільноти Асоціації корпоративних медіа України. На початку івенту визначили, що презентація буде інтерактивною, з можливістю виступити всім бажаючим, з благодійною складовою — розіграшем благодійної лотереї на підтримку ЗСУ.
Бренд – це завжди емоція. Це історії, які хочеться слухати та переказувати. Сам товар у певному сенсі вже стає вторинним. Люди з незапам'ятних часів жили у супроводі казок, міфів та легенд. Вони передавалися через покоління дітям, онуками та правнуками і були квінтесенцією мудрості народу. Хвилювання та пристрасть, які викликають класні історії, приправлені щіпкою гумору та здоровою часткою креативу – це невід'ємна частина людини, записана на рівні ДНК. Тож у сучасному контексті історії сприймаються як ціннісні декларації. Це багатошаровий пиріг смислів, який торкається душевних струн співробітників, клієнтів, партнерів, галузевих стейкхолдерів. І в результаті ми приходимо до ситуації, коли корпоративні історії насправді стають продуктом, який формує сприятливе середовище для продажу продукції компанії. Вони, наче магніт, притягують людей зі схожими цінностями, формують сенси навколо бажання співпрацювати з компанією. Ця емоційна сторона бізнесу часто недооцінюється. У сучасному світі динамічний баланс між інтелектуальною та емоційною складовою формує образ бренду і є складовою сталої репутації. Адже ми завжди жили і житимемо не лише у матеріальному, а й у духовному світі.
У цій книжці ми
- усвідомили дієві інструменти корпоративних комунікацій — теорію сторітелінгу і теорію архетипів;
- розглянули тренди в маркетингових комунікаціях;
- зібрали колекцію унікальних прикладів — переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України» за 2021-2023 роки.
Також ми доповнили видання ексклюзивними історіями і авторськими кейсами представників українського і міжнародного бізнесу. Свій досвід представили:
Кевін Гаскелл, ex-CEO компанії BMW UK, автор бестселера Inspired Leadership, інвестор і бізнесмен;
Фредрік Харен, автор дев’яти книжок, одна з яких, «Книга ідей», перекладена на п’ятнадцять мов і входить у топ-100 найкращих бізнес-книжок усіх часів;
Том Колдіц (Tom Kolditz, PhD, Brigadier General, US Army (ret), Principal and Managing Member, Saxon Castle LLC);
Олексій Радян, власник і СЕО мережі «Жан niche concept»;
Савелій Лібкін, ресторатор, засновник компанії «Ресторани Савви Лібкіна»;
Павло Овчинніков, засновник та CEO групи компаній KIDDISVIT;
Ваче Давтян, засновник і головний директор ТОВ «Промкабель-Електрика»;
Заріна Нетовкіна, CEO і креативна директорка компанії «Ювелірний дім ZARINA»;
Тетяна Колесник, керівниця сектора КСВ ПУМБ;
Ольга Правільєва, директорка з персоналу ТМ «ВіЯр»;
Ірина Вінцентік, директорка з продажів і маркетингу в Fairmont Grand Hotel Kyiv;
Віта Пасічник, головна редакторка, засновниця і власниця онлайн-журналу «Українки»;
Еліна Слободянюк, тренерка з копірайтингу, фахівець з маркетингових, соціальних і політичних комунікацій;
Крістіна Кривошеїна, менеджерка з корпоративного стилю і взаємодії компанії Zentiva;
Ольга Ліщина, менеджерка з комунікацій «ДТЕК Енерго»;
Олена Орлова, засновниця мережі дитячих садочків Happy Time, маркетолог;
Марія Бородай, незалежна експертка з піару і корпоративних комунікацій;
Антон Бабенко, керівник ІТ-департаменту ГК KIDDISVIT
та інші.
Обмінюємося досвідом, навчаємось та розвиваємося разом!
Замовлення книги: ЗАМОВИТИ
|