Бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020»
28 жовтня у відомому готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv відбулась головна подія року у сфері корпоративних комунікацій, організована Асоціацією корпоративних медіа України (АКМУ).
Як зазначила Оксана Тодорова, організатор події, президент АКМУ, головна мета цьогорічного форуму надихнути бізнес-спільноту креативними ідеями. Учасники форуму розглянули яскраві кейси -- інструменти і технології світового рівня, обмінялись досвідом з колегами на виставковій експозиції корпоративних медіа, відчули актуальні тренди, познайомились з новими концепціями й розширили світогляд. Програма форуму складалась з презентації нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», панельної дискусії на тему «Тренди 2020», тематичних лекцій а також підведення підсумків конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019».
На презентації книги «Енергія креативу» пані Тодорова відмітила: «Це вже сьоме видання Асоціації корпоративних медіа, яке ми присвячуємо 15-річчу роботи нашої громадської організації. У книжці я розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок, розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Фокус уваги видання спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Ключова думка — розробка ідеї — це покроковий процес, а не точкове осяяння, в якому одній людині муза на блюдечку доставила геніальну Ідею. Є певні цілі та бізнес-завдання, які необхідно вирішувати, існують різні технології розробки ідеї, гідні вивчення і застосування на практиці. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці. Альбер Камю говорив: «Великі ідеї приходять у світ ніжно, як лебеді. Якщо ми прислухаємося уважніше, то серед шуму й гамору імперій і націй ми почуємо тихий трепіт крил, легкий подих життя і надії». Ефективність проектів, сприйняття ідеї аудиторією залежать від глибини сенсів, від контексту, закладених цінностей, економічної ситуації та інших чинників. Прислухайтеся до трепету ідей, описаних у нашій книзі, і, можливо, вони стануть основою для вирішення ваших бізнес-завдань».
Авторку нової книги привітали представники більш ніж 70 вітчизняних і міжнародних компаній і викладачі п’яти вузів Києва.
Для замовлення книги Оксани Тодорової «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій» з персональним підписом авторки, відправте заявку:
Замовити книгу
Далі, на панельній дискусії "Тренди 2020" пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group шукали відповідь на питання «Які тренди у 2020 чекають бізнес-спільноту?»
Після футорологічних міркувань колег пролунали цікаві доповіді експертів заходу.
Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity розповіла про успіхи України на головній події світового креативу: 2017 - 38 поданих робіт, 1 Bronze lion; 2018 - 51 поданих робіт, 1 Bronze lion; 2019 - 34 подані роботи, 1 Bronze Lion. В конкурсі Young Lions Competition у 2019 році наші молоді креатори вперше отримали Gold в категорії Film; Silver в Print та Silver в Design. Також Ірина поділилась добіркою свіжих кейсів фестивалю Cannes Lions, які торкнулись емоційної сфери учасників заходу. Це зворушливе відео, що піднімає сімейні цінності, а також гострі соціальні питання. Було цікаво дізнатися, якими інструментами користуються креатори, щоб привертати увагу користувачів нового покоління до гарячих питань сьогодення.
Олександр Котолуп, власник Figaro-Catering, розкрив секретні інгредієнти креативних івентів і розповів про тренди в індустрії кейтерингу:
«Завжди пам’ятайте і виконуйте перше правило етикету Марі Де Тіллі. Знаєте, про що я? Так, дійсно, це душ зранку.
Будьте “instagramable”: успіх вашої події залежить від рівня залученності гостей. Більше емоцій – більше сторіз!
В тренді імерсивність, фудпейрінг та інноваційність.
Дивуйте новими відчуттями і даруйте емоції. До зустрічі на ваших визначних подіях!»
Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера», окреслив підсумки в роботі своєї команди у сфері креативу:
«Що ми називаємо креативом? Коли ти відрізняєшся і коли ти створюєш емоцію. МРТ показує, що при оцінці продукту в мозку «запалюються» лімбічні функції (зони почуттів, пам'яті й оціночних суджень), тоді як аналітичні зони мозку не стимулюються. Іншими словами: рішення про покупку є емоцією, а не раціональним виваженим кроком. Тому виграють бренди, які створили емоційний зв'язок зі споживачем. А якщо рішення приймаються на підставі почуттів, комунікації повинні цілитися в емоції. Тому: ніяких холодних факт-релізів, нудних конференцій і знеособлених соцмереж. Ми додаємо в комунікації гумор та створюємо WOW: ефект. Та запевняємо: яскраві проекти дають більше резонансу, уваги до бренду, залученості, зростання кількості споживання. Ми провели 97 яскравих івентів за рік, про нас зробили 416 публікацій; ми перемістилися на +4 позиції в рейтингу MQ (перед P & G, Henkel, J & J, Unilever). Ми провели: Sustainability Marathon, Leopolis Jazz & Jazz on the Dnieper, The Recycling Rhapsody, Hyperloop for Business, Плоггінг з чемпіонами. А також випустили корпоративний календар за участю співробітників з декількох країн, видаємо MidWeek News - щотижневий дайджест новин (це 50+ новин з 25 світових джерел). У підсумку ми підвищили частку медіарезонансу і присутності в інфополі до + 20% на рік. Ми увійшли в рейтинги інфо-брендів. Зміцнили статус «Біосфери» і наших спікерів у якості лідерів думок. Створили емоційну прив'язку працівників, клієнтів і партнерів до цінностей бренду. Все це дозволить збільшити вартість бренду на 10%. Ми впевнені: креатив робить бренд дорожче!»
Єгор Валовські, співзасновник NextPage, розповів про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів:
«Ми всі є свідками завершення епохи трендів. Зараз немає сенсу пильнувати наслідки замість причин. Треба бачити BIG PICTURE й тримати руку на пульсі глобальних і невгамовних змін. Думайте не про те, що має працювати, а відмовляйтеся від того, що вже застаріло. Плануйте від зворотного! Досліджуйте свого клієнта. Занурюйтесь у те, як мислить ваша аудиторія, а не як виглядає. Переважна більшість споживачів робить висновок про продукт через якість його упаковки. Сайт компанії – це її самооцінка! Корисна порада -- починайте розробку корпоративного сайту з мобільної версії, тому що 87 % відвідувачів вашого сайту робить це зі свого смартфону. Тенденції змінюються настільки швидко, що правила не встигають зацементуватись. Тому головне правило - створюй свої правила! Користувачі не хочуть отримати більшу кнопку, красивіший шрифт чи фото. Дійсно важливо те, чи може продукт зробити вашого майбутнього клієнта щасливим».
Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділилась досвідом в сфері інфлюенсер-маркетингу:
«Мама-блогер для аудиторії наших клієнтів це авторитетна особа, лідер думок, найкраща подруга, якій довіряють. Наш готель створений дітьми для дітей. Власниця готелю разом із чоловіком виховує трьох власних дітей різного віку, тому дуже добре орієнтується у проблемах батьків. Мами хочуть приїхати на відпочинок, щоб дитина була добре нагодована і з нею займалися професійні аніматори. А в цей час мама зможе відпочити в спа-комплексі. І це не буде виснажливо, як, наприклад, подорож з дитиною в Туреччину. У нас безліч атракцій, які ми постійно змінюємо. Мами-блогери розповідають про послуги готелю, ми відстежуємо резервації за їх промокодами й можемо додатково мотивувати співпрацювати з нами бонусами. Особливий тренд цього року – це папи-блогери, рекомендації яких сприймаються більш лояльно. Ми позиціонуємось як найкращий готель для відпочинку з дітьми у Польщі. Найближча стратегія в просуванні – це формування бренду першої особи. А інструмент, який допоміг нам отримати 100% заповнення у найменш привабливий осінній період – це створення фото-зон. Ми перетворились на гарбузову ферму. Мами-блогери про це розповіли у соцмережах і в нас зараз справжній аншлаг».
Анжела Черкасова, hr менеджер adidas довела формулу: «Креатив вирішує. Доведено adidas!»:
«Наші ключові стратегічні фокуси у 2019 році: ми змінюємо життя людей через спорт; найкраща спортивна компанія в світі; наша культура базується на 3С – це: Confidence. Collaboration. Creativity. Лідерство брендів adidas та Reebok. Глобальну стратегію на ринку CIS ми називаємо GAME PLAN. Основні канали комунікації: офіс в Києві, центр Дистрибуції, Retail. Мета нашого комунікаційного плану: єдиний меседж для всіх працівників, незважаючи на вік, досвід, віддаленість. Міссія IC: підвищити рівень прозорість глобальних рішень; підвищити залученість персоналу; шерінг знань; бути рольовими моделями нашої культури, заснованої на 3С. Принципи, на яких базується IC: злагодженність – 6-2-1; бізнес-фокус; залученість; завжди свято; нові ідеї; визнання рольових моделей; надихати своїм прикладом. Комунікаційні цілі для керівників на квартал наступні. На рівні компанії: участь в assessment and development center; участь в Q&A сесії; три кава-чати\breakfast\dinner meetings\sport. На рівні функції: 12 weekly huddles; 1 збори департаменту; 1 зустріч з eNPS\sport ambassadors; 3 зустрічі з с талантами; 1 день візит в магазини; 3 поста в yammer (вітання працівників, новини, спортивні тренування – все, що пов’язано з життям компанії). Ми провели: CREATORS’ GAMES, безліч спортивних заходів, проект #adidas70, Creators Award. Ми впевнені: «Креатив вирішує!» І це доведено adidas».
На бізнес-форумі були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019».
Ґран-прі конкурсу"Найкраще корпоративне медіа України 2019"
нагороджені корпоративні проекти:
АТ "Фармак" - корпоративна газета "Фармак life" Carlsberg Ukraine - корпоративний звіт "Звіт зі сталого розвитку 2018" ПУМБ - річний звіт "ПУМБ 2018" "Донбасенерго" - бізнес сувенир "До 8 березня" "АрселорМіттал Кривий Ріг" - корпоративний сувенир Подарунковий набір «85 років: сталева витримка» НАК “Нафтогаз України” - корпоративний портал "Нафтогаз" АТ "Фармак" - корпоративний сайт farmak.ua "Миронівський хлібопродукт" - корпоративний відеопроект "Віртуальна екскурсія на підприємства МХП" Carlsberg Ukraine - корпоративний фільм Welcome to Carlsberg Credit Agricole Bank - іміджевий фільм SOMMELIER "ДТЕК Енерго" - фільм про компанію "Незалежність - всередині!" "Миронівський хлібопродукт" - telegram канал MHP Channel ПУМБ - корпоративна сторінка instagram.com/pumb.ua Корпорація "Біосфера" - бізнес сторінка facebook.com/biosphere.corporation "Донецьксталь" - корпоративна сторінка facebook.com/donetskstal Infomir Group - електронне видання BROADVISION "Донецьксталь" - мультимедійне видання #ШАХТА "ДТЕК Енерго" - корпоративна книжка "Мій супергеройський та крутий татусь" "Брокард Україна" - журнал для клієнтів BROCARD parfums "Миронівський хлібопродукт" - видання категорії B2B "МХП Life" Grand Admiral Resort & SPA - видання категорії B2C Admiral Magazine НЕК "Укренерго" - видання категорії B2P "50 Hz" Корпорація "Біосфера" - product календар Larger Than Life "Донбасенерго" - корпоративний календар "Формула успіху"
Переглянути роботи учасників конкурсу та результати рейтингу
Приємним доповненням заходу були партнерські частування. Талановитий шеф-кухар готелю Radisson Blu Salvatore Sasa De Vivo презентував яскравий фуршет, в якому головний акцент було зроблено на збалансованість вітамінів і мікроелементів та яскраву презентацію. Неповторний авторський бренд «Вина Гулиевых» презентував благородний напій, в якому поєдналися досвід поколінь сім’ї Гулієвих із сучасними знаннями і технологіями виноробства. Компанія Lantmannen Axa Україна – частина великого скандинавського харчового концерну Lantmannen пригостила кожного учасника форуму приємним смаколиком. Культовий напій Coca-Cola створив дух єднання, високоякісні соки і нектари Rich додали яскраві нотки у коктейль смаків. Також серед учасників форуму відбувся розіграш призів і ексклюзивних подарунків від партнерів заходу та LOOQME — сервісу з моніторингу та аналізу згадок в соціальних мережах, ЗМІ (online/offline), форумах, блогах, на сайтах з відгуками.
Отже бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020» пройшов емоційно і яскраво, з користю для інтелекту та здоров'я.
Відгуки партнерів та учасників Форуму
Ирина Кузнецова, член жюри конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины 2019»:
Благодарю за прекрасное, насыщенное смыслами и идеями мероприятие, возможность встретиться с коллегами и еще раз убедиться, что впереди у нас яркое креативное будущее. Читаем Вашу новую книгу “Энергия креатива”, вдохновляемся и покоряем новые вершины:)
Дмитро Олтаржевський, член журі конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019»:
Бути в журі Конкурсу кращих корпоративних медіа - завжди відповідальна, але приємна місія. Отримую естетичну насолоду не лише від конкурсних робіт!
Мария Бородай, член жюри конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины 2019»:
Позади еще один конкурс корпоративных медиа, еще один год работы редакторов, журналистов, дизайнеров, HR и PR менеджеров. Еще один этап работы жюри: новые работы, новые впечатления, новый объем и уровень медиа. В этом году работы намного разнообразнее, серьезнее, качественнее и креативнее. Именно креатив стал рефреном Форума «Инновации в комуникциях» и церемонии награждения лучших корпоративных медиа. С каждым разом все сложнее быть оригинальным, придумывать новые сюжеты для календарей, сувениров и книг, по-новому оформлять годовые отчеты (довольно скучные документы, если честно). В этом году конкурсные работы очень сильные: иногда неожиданные, иногда веселые, иногда очень глубокие, иногда просто добрые. Но есть несколько факторов, объединяющих такие разные работы: они все суперкреативные и ориентированы на людей. Для меня, как для члена жюри, это наиболее важный критерий в оценке конкурсных работ. Корпоративные медиа имеют конкретные цели, в большинстве случаев контент направлен на сотрудников. И в этот раз особенно хочется отметить уровень внимания и уважения к сотрудникам.
Сегодня наиболее актуальный тренд в коммуникациях, рекламе, маркетинге – не просто креатив, а креатив, который призывает и помогает изменить мир к лучшему. А начинать нужно с себя: своей компании, своей команды, своих сотрудников, своего отношения к клиенту. Именно такие изменения были отмечены в большинстве конкурсных работ.
Моим же личным выбором стала книга "Мій супергеройський та крутий татусь" команды ДТЭК. Это оригинальная книга о людях, которые каждый день спускаются в шахту, об их тяжелой, но такой важной и нужной работе. Детская книга с прекрасными иллюстрациями стала лучшим подарком семьям шахтеров. Написанная женой одного из работников, книга рассказывает в игровой форме о работе шахтеров. Кроме оригинальной идеи и отличного контента, книга стала для меня поддержкой семейных ценностей и демонстрацией важности сотрудников предприятия, проявлением уважения к их тяжелой работе и благодарности их семьям, умеющим ждать.
Креатив, безусловно, в тренде, он важен, он открывает новые возможности в брендинге и коммуникациях, но главное – в «погоне» за креативом не потерять свою репутацию и уважение к людям.
Анфиса Синева, компания PrintStore Group:
Осенью, традиционно проходит главное событие в сфере корпоративных коммуникаций Бизнес-форуме "Инновации в коммуникациях. Тренды 2020". В историческом центре Киева в Radisson Blu Hotel, Kyiv собрались эксперты, специалисты в сфере маркетинга и пиара, представители крупных компаний и агентств обсудить тенденции и тренды в развитии бизнеса в следующем году.
Тема «Креатив» - проходила "красной нитью" через все мероприятие. Очень гармонично открытие бизнес-форума началось с презентации новой книги Оксаны Тодоровой «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій». В книге представлены идеи и кейсы многих компаний, в том числе и нашей.
На панельной дискуссии "Тренды 2020", которая стала логическим продолжением события, свои мысли по поводу того, какие тренды ждут бизнес в 2020 году, высказали СЕО и директора компаний и среди них директор Группа компаний Printstore Group. Олег Дорошенко поделился со слушателями трендами в полиграфии 2020 и акцентировал внимание на том, что основной тренд, который мы сейчас наблюдаем на рынке: Печататься - это модно!!! Иметь печатные каталоги - это признак престижа.
Далее в программе мероприятия были представлены спикеры, каждый из которых раскрыл секреты креативности в своих компаниях. Лично меня очень впечатлил Александр Котолуп, собственник Фігаро-Кейтеринг. Это было настоящее шоу, незабываемый перформанс, наполненный интересными и практически-применимыми рекомендациями и действом. Результатом выступления было фееричное приготовление угощение коктейлем.
В течение всего форума проходили награждения победителей конкурса «Найкраще корпоративне медіа України 2019»; можно было увидеть на выставке примеры конкурсных корпоративных медиа; угоститься разными вкусностями от шеф-повара отеля; выпить по бокалу авторского вина «Вина Гулиевых»; провести встречу с коллегами из других компаний.
Ахнули от инноваций компании МХП: в очках VR можно было совершить виртуальную экскурсию на предприятие и посмотреть пять видеофильмов с обзором на 360 градусов!!!
Время прошло очень быстро и продуктивно, не успели оглянуться, а уже нужно прощаться до следующего года.
Огромное спасибо за качественное и наполненное смыслами мероприятие Ассоциации корпоративных медиа Украины, всем, кто оставил все свои дела и провел с нами вместе этот насыщенный день. Переосмысляем, впитываем информацию и применяем идеи на практике.
Вита Пасичнык, Украинское Медиа Бюро:
Бизнес-форум «Инновации в коммуникациях. Тренды 2020» посетила уже второй раз и считаю обязательным к посещению всем, кто работает с коммуникациями - и внешними, и внутренними независимо от крупности компании. Потому что именно на этом форуме понимаешь, как правильная коммуникация может за короткий срок вывести маленький стартап на большую орбиту или, наоборот, как ошибки в коммуникациях могут загубить даже крупных акул бизнеса. Хочу отметить безупречную организацию форума, супер-спикеров и желаю организатору - Ассоциации корпоративных медиа Украины - через год собраться в том же месте в тот же час:)
Виктория Торяник, :
Каждая победа - это огромный труд целых команд, тонны креатива, поиски классных идей и часто длинные ночи без сна. Хочу поздравить всех победителей с крутыми проектами и, конечно же, признанием! Ассоциация Корпоративных Медиа Украины, огромное спасибо за глобальное развитие корп медиа в нашей стране.
Евгений Ромат, :
Благодарю Вас за многолетнее сотрудничество! Спасибо Вам за приглашение на Вашу конференцию и за подаренный и подписанный экземпляр Вашей книги! Уверен, что “Энергия креатива” станет бестселлером!
Максим Білявський:
Драйвером реальних змін має стати ціль: #Україна – комфортна держава для громадян та надійний партнер для світу. Такими словами розпочав свій виступ на головній події в сфері корпоративних комунікацій - XIV форумі «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», де третій рік поспіль маю честь разом з колегами визначати найкращі медіа-проекти. Дякую за довіру та співпрацю з Асоціацією корпоративних медіа України.
Тетяна Філяєва, «АрселорМіттал Кривий Ріг»:
Завжди приємно отримувати призи.
Адже це показник роботи команди (частіше за все в досить непростих умовах). А наша команда комунікацій АрселорМіттал Кривий Ріг - це креативні, жадібні до роботи та навіть інколи божевільні (в хорошому сенсі).
Але призи - то приємне, але не головне. Головне - це море креативу, в яке пощастило "занурились" учасникам Бізнес-форуму "Інновації в коммунікаціях. Тренди 2020" від Асоціації Корпоративних Медіа України, що відбулась 28 жовтня, в києвському готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv. Дуже цікаві спікери, бомбезні презентації, обмін досвідом між корпоративними медіа країни. Це справді скарбниця ідей!
P.S. Окреме дякую організаторам за призи, що розігрувались. Це було несподівано та весело. Команда дуже зраділа!)))
Ирина Головань:
Уже в который раз убеждаюсь, что в моем окружении очень много крутых креативных специалистов, у которых мне посчастливилось учиться. Оксана Тодорова - вы креативная, вдохновляющая, творческая, а ваши мероприятия всегда полны новых идей. Огромное спасибо за возможность поучаствовать и выступить на форуме «Инновации в коммуникациях. Тренды 2020» и рассказать о нашем креативном опыте Bacówka Radawa & SPA в книге «Енергія креативу». Всем советую - кладезь креатива и супер-идей.
Огромное спасибо за поддержку моему любимому студенческому куратору Аэлита Литвин - мне так важно было сегодня услышать от вас «Ты нас всегда удивляла и продолжаешь удивлять». Обещаю, что дальше будет только больше и лучше!
Для меня Киев всегда был и будет таким особенным городом. Сюда я возвращаюсь с огромным удовольствием и ностальгией. Тут друзья, воспоминания и первые шаги в карьере...
Обещаю, что скоро увидимся!
София Кардаш:
Оксана Тодорова - наш вечный источник вдохновения и мотивации. Годы идут, а мы не перестаём восхищаться. Поздравляем с выходом нового детища «Енергія креативу»!
Осторожно, прочитав эту книгу у вас есть все шансы креативить в десятки раз продуктивнее.
П.с.: отдельная благодарность за сюрприз. Увидеться с людьми, которых ты ценишь и уважаешь - бесценно.
Александр Шевченко, корпорация «Биосфера»:
Обычно люди постят награды сразу после их получения, но Саше нужно было пожать много рук, заехать оставить дипломы на попечение дочери (есть вероятность, что их постигла участь Спайдермена после щелчка Таноса), а затем успеть на поезд, в котором нет интернета, поэтому доброе утро. Раз уж позволил себе лонгрид, то по порядочку. Кофе заварите.
Бронза за welcome pack и брошюру для новичков с дополненной реальностью. Мы заморочились, чтобы человек с первого дня в корпорации понимал, куда он попал и у кого "найбільший КПД в країні". If you know what I mean.
Серебро за дайджест Midweek News. В производственной компании с 5 заводами и 20 странами дистрибьюции априори сложно рассчитывать на то, что твои коллеги из Киева и, условно говоря, Летичева будут пребывать в одном инфополе. Но нам точно не хотелось, чтобы мнение ребят из Летичева о реформах НБУ, позиции Трампа по курдам или очередном ЛГБТ-марше формировалось на основании местных газет и сарафанов. Поэтому каждую неделю мы перевариваем сотню статей от Al Jazeera до Suddeutche Zeitung, от HBR до The Hustle, от Irish Independent до Chicago Tribune.
Гран-при за лучшую корпоративную страницу в Facebook. Окей, я знаю, тут всё очень субъективно, меряться мемами можно бесконечно, равно как и динамикой в охватах. Но скажите, глядя мне в глаза, что не вспоминаете Фрекен БОК, взирая на эту синюю лапу на Бессарабке?)
Гран-при за корпоративный календарь. И этого я ждал больше всего, потому что последние два года был недолёт буквально на один шаг... И это маленький триумф каждого сотрудника-актёра, который стал частью чего-то большего.
Спасибо АКМУ за признание и качественный срез классных кейсов на рынке. Это очень ценно.
Ещё раз публично пожму руку Андрею Здесенко за то, что Биосфера живёт креативом, это культивируется на стратегическом уровне как мультипликатор стоимости бренда и выделяет компанию из толпы. Ну, знаете, это не везде так.
И браво команде. Всех созывов. Юлия Зажицкая, Галия Захарченко, Людмила Кудреватых-Бондарь, Lilith Aghayan, Виктория Савицкая, Инна Захарчук, Мар'яна Лилик. Я знаю, чего вам это стоило, скольких выходных, скольких нервов, скольких недослушанных концертов, скольких часов съёмок и скольких переписываний с нуля until perfection. Вы лучшие!
И это ведь мир ещё не знает, что у нас на уме дальше. #биосферазахватитмир
Команда Групи компаній PrintStore Group:
"Головне не перемога, а участь" - це зовсім не про нас, бо ми завжди і в усьому боремося за кращий результат ;). І результати не змушують на себе чекати.
Традиційно приємним і надихаючим став форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020» від АКМУ та її незмінної лідерки Оксани Тодорової. Також під час заходу відбулось оголошення переможців в номінаціях "Найкраще корпоративне медіа України" і ми отримали не одну відзнаку.
В чудовій атмосфері серед друзів і партнерів відбувалося ще багато чого цікавого й корисного.
Ще раз дякуємо організаторів і гостей за чудово проведений час і плідну комунікацію.
Підсумки конкурсу "Найкраще корпоративне медіа України"
Анонс книжки «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»
Оргкомітет форуму: www.acmu.com.ua
+38 067 980 5259
oksana.todorova@gmail.com
|