Ґран-прі конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2021" нагороджені корпоративні проекти:
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний сувенир "Серія новорічних фотокниг"
HarvEast Holding - бізнес сувенир "Ракета для пророщування мрії"
Корпорация "Биосфера" - корпоративна гра "Цитаделі"
Kernel - корпоративний портал career.kernel.ua
«Брокард-Україна» - корпоративний сайт brocard.ua
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - мобільний застосунок "Моя безпека"
«Укрзалізниця» - чат-бот "Букса. Помічник залізничника"
Eldorado.ua - чат-бот ELSA
ПУМБ - сторінка компанії в fb facebook.com/pumbua
"Фармак" - корпоративний fb facebook.com/farmak.ua
ПУМБ - корпоративна сторінка в insta instagram.com/pumb.ua
EPAM - корпоративний канал EPAM University Programs
"Нова Пошта" - корпоративний Звіт зі сталого розвитку 2020
Univest Creative - річний звіт для компанії ДТЕК
HarvEast Holding - корпоративна книжка "X.TRACT"
“Фомальгаут-Полімін“ - корпоративний календар "Ми знаемо ціну професіоналізму"
Шахтоуправление "Покровское" - корпоративна газета "Монолит"
ДТЕК Енерго - корпоративний фільм "Шахтарський реп до Дня шахтаря"
«Фармак» - корпоративний фільм "Справжні люди, створюють справжні ліки у справжній компанії"
Kernel - корпоративний фільм "Фактология Kernel"
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний фільм "5 років ACINO в Україні"
"АрселорМіттал Кривий Ріг" - корпоративний відеопроєкт "Покликання"
ПУМБ - корпоративний відеопроєкт Курс "Просто про гроші"
НАК “Нафтогаз України” - корпоративний проєкт "Шлях газу"
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний проєкт Vyshyta Krasa Project
«Брокард-Україна» - корпоративний журнал BROCARD parfums
TEDIS Ukraine - корпоративне видання B2P "МАГИЯ TEDIS"
"Сингента" - корпоративне видання B2С "Майстерня Аграрія"
Corum Group - корпоративне видання B2B Corum Group
Kernel - корпоративний дайджест "Ліга Чемпіонів Агробізнесу Kernel 2020"
"Нова Пошта" - електронне видання "Нова пошта News"
II місце конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2021" зайняли корпоративні проекти наступних компаній:
Kernel - корпоративний сувенир Коробка новачка Grow with Kernel
"Нова Пошта" - бізнес сувенир "Рюкзак та поясна сумка"
PrintStore Group - бізнес сувенир Новорічний сувенір
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративна гра "Мозко Штурм"
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - корпоративна гра для підлітків ШахтаFamily
"Фармак" - корпоративний портал Work place
ПУМБ - корпоративний сайт pumb.ua
«Фармак» - корпоративний сайт farmak.ua
«АСІНО УКРАЇНА» - чат-бот AcinoBot
Kernel - чат-бот Welcome Kernel Bot
«Брокард-Україна» - сторінка компанії в fb facebook.com/brocard.ua
Eldorado.ua - сторінка компанії в fb Eldorado Happy Days
"Нова Пошта" - корпоративний fb facebook.com/nova.poshta.official
ДТЕК Енерго - корпоративний fb facebook.com/CorumLLC
«Брокард-Україна» - корпоративна сторінка в insta instagram.com/uabrocard
"Нова Пошта" - корпоративна сторінка в insta instagram.com/novaposhta.official
ДТЕК Мережі - корпоративний канал «ДТЕК Мережі» у Viber і Telegram
"Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед" - корпоративний Звіт зі сталого розвитку Системи Компаній Кока-Кола в Україні
Credit Agricole Bank - річний звіт 2020
Univest Creative - річний звіт для компанії МХП
PrintStore Group - корпоративна книжка "Ан-70: портрет на фоне времени"
ПУМБ - корпоративний календар "2021"
Корпорация "Биосфера" - корпоративний календар "Люди, які змінили хід історії"
«Фармак» - корпоративна газета "Фармак life"
"Нова Пошта" - корпоративна газета "Нова пошта News"
ДТЕК Мережі - корпоративна газета "Розумні мережі"
«ЛЕМТРАНС» - корпоративний фільм "З Днем незалежності, Україно"
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний фільм #МаленькіМрійникиAcino Флешмоб
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - корпоративний фільм "Шахтар Галичини"
Lantmannen AXA - корпоративний фільм "Культура Health&Safety на підприємстві"
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - корпоративний фільм "I-PLAYERS, програма розвитку талантів в UKRSIBBANK"
CITYHOTEL - корпоративний фільм Every guest is special
«Укрзалізниця» - корпоративний відеопроєкт "Моя історія в Укрзалізниці"
"Укргазвидобування" - корпоративний відеопроєкт "Газові професії"
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний відеопроєкт "Серія відео-флешмобів Covid-19"
Credit Agricole Bank - корпоративний проєкт "Амбассадори Креді Агріколь"
Мережа магазинів парфумерії та косметики ЖАН Niche Concept - корпоративний журнал "МОДНО"
Carlsberg Ukraine - корпоративне видання B2P «Пивовар»
“Фомальгаут-Полімін“ - корпоративне видання B2P Polimin Expert
ПУМБ - корпоративне видання B2С "Народний банкір"
KNESS Group - корпоративне видання B2B SunTimes
Lantmannen AXA - корпоративний дайджест "Lantmannen Times"
Група компаній "Укрлендфармінг" - електронне видання "УЛФ онлайн"
III місце конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України 2021" зайняли корпоративні проекти наступних компаній:
TEDIS Ukraine - корпоративний сувенир "Золотий значок"
"Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед" - бізнес сувенир Еко-сумки
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративна гра ACINO MANIA
ТД «ХАРВЕСТ» - корпоративний сайт harvest.ua
WePlay Holding - корпоративний сайт weplayholding.com
«Укрзалізниця» - чат-бот для пасажирів "УЗ"
"Прикарпаттяобленерго" - сторінка компанії в fb facebook.com/oe.if.ua
Група компаній "Укрлендфармінг" - корпоративний fb facebook.com/ulfplc
Carlsberg Ukraine - корпоративна сторінка в insta instagram.com/carlsbergukraine
Kernel - корпоративний канал TikTok канал Kernel
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - корпоративний Звіт корпоративно-соціальної відповідальності
«Укрзалізниця» - річний звіт ESG-звіт за 2020 рік
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - річний звіт Консолідований звіт про управління 2020
Корпорация "Биосфера" - корпоративна книжка для дітей «Віммельбух»
"Нова Пошта" - корпоративна книжка для дітей «Троль, велетун і диво-автівка»
TEDIS Ukraine - корпоративний календар "2021"
«ЛЕМТРАНС» - корпоративний календар "Безперебійний рух країни"
"АрселорМіттал Кривий Ріг" - корпоративна газета «Металлург»
«Днепровский металлургический завод» - корпоративна газета "Новости DCH Steel"
ДТЕК Енерго - корпоративна газета "Вісник шахтаря"
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний фільм "Привітання з Днем Незалежності України"
KNESS Group - корпоративний фільм We are KNESS
CITYHOTEL - корпоративний фільм On the top of delicate taste
«АСІНО УКРАЇНА» - корпоративний фільм "Допомога Acino медичній спільноті в Україні у протидії COVID-19"
"Укргазвидобування" - корпоративний відеопроєкт "Техніка енергонезалежності"
Шахтоуправление "Покровское" - корпоративне видання B2P "Наша компания"
Вітаємо усіх конкурсантів із заслуженими нагородами!
C 10 ноября 2021 г. стартует прием
корпоративных проектов для участия в конкурсе "Лучшее
корпоративное медиа Украины 2021".
Для
регистрации в конкурс 2022 года заполните форму ниже. Мы свяжемся
с вами и поможем с оформлением заявки и подготовкой пакета
документов для оргкомитета конкурса.
Оформить заявку
для участия в конкурсе «Лучшее корпоративное медиа Украины 2022» можно
здесь
***** РЕГИСТРАЦИЯ КОНКУРСАНТА 2022
*****
Конкурсные работы "Лучшее
Корпоративное Медиа Украины" на ресурсах Ассоциации корпоративных
медиа:
facebook
PDF-верстки
PDF-презентации
YouTube
В состав членов жюри
конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины» входят признанные
эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники, издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса:
Ассоциация корпоративных медиа Украины
Участники конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины 2021»
Конкурсні проєкти "Найкраще корпоративне медіа України" на ресурсах Асоціації
корпоративних медіа України:
facebook
PDF-верстки
PDF-презентации
YouTube
До состава членів журі конкурсу
"Найкраще корпоративне медіа України" входять визнані експерти зі сфери маркетингових комунікацій, власники бізнесу,
видавці, практикуючі PR-фахівці.
Организатор конкурса:
Асоціація корпоративних медіа України
Участники конкурса «Найкраще корпоративне медіа України 2021»
категорія корпоративний журнал
.
•
ООО "Брокард Украина" - журнал "BROCARD parfums"
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2016
формат – А5
объем – 144+ стр
тираж – 80 000 экз
периодичность выхода – 1р/2мес
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - современные, обеспеченные люди, с хорошим вкусом и чувством стиля, активные потребители парфюмерно-косметической продукции, которые следят за новинками в области моды и красоты и совершают покупки в сети BROCARD и Letu.ua
.
• Carlsberg Ukraine -
журнал
"Пивовар"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2001
формат – А4
об'єм – 36-44 стор.
тираж – 1 000 екз.
періодичність випуску – раз на 3 міс.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії
.
•
ООО “Фомальгаут-Полимин“ - корпоративный журнал Polimin Expert
сектор экономики – производство ССС
год основания – 2020
формат – А4
объем – 18 стр
тираж – 1 500 экз.
периодичность выхода – 4р/год
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники компании, дистрибьюторы
.
•
Жан Niche Concept - корпоративний
журнал "МОДНО"
сектор економіки – мережа магазинів нішевої парфумерії та косметики
рік заснування – 2006
формат – А4
об'єм – 98 стор.
тираж – 3 000 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Одеса, Київ, Львів, Дніпро, Харків, Миколаїв
цільова аудиторія – Клієнти компанії
.
•
"ТЕДІС Україна" - журнал "МАГИЯ TEDIS"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2011
формат – 22х30; 19х26 см
об'єм – 60-90 стор.
наклад – 200
періодичність випуску – 2р/рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - співробітники компанії
.
•
Шахтоуправление "Покровское" - корпоративный
журнал
"Наша компания"
сектор экономики – угольная промышленность
год основания – 2003
формат – А4
объем - 40-56 стр.
тираж – 1 000 экз.
периодичность выхода – 3р/год
регионы распространения – Донецкая область
целевая аудитория - сотрудники предприятий Покровской угольной группы, жители города и региона
.
•
Компанія «Сингента» - корпоративний журнал "Майстерня Аграрія"
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2012
формат – 215х280 см
об'єм – 160 стор.
наклад – 5 300
періодичність випуску – 3р/рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - фермери
.
•
KNESS Group - корпоративний журнал SunTimes
сектор економіки – відновлювана енергетика
рік заснування – 2018
формат – х см
об'єм – 100 стор.
наклад – 1 000
періодичність випуску – 2р/рік
регіони розповсюдження – Україна. Європа
цільова аудиторія - ті, хто вірить в енергетику майбутнього та діє в цьому напрямку – бізнес спільнота, державотворці, енергетики, екоактивісти
.
•
"Корум Груп" - корпоративний
дайджест
Corum Group
сектор економіки – машинобудування
рік заснування – 2016
формат – А4
об'єм – 32 стор.
наклад – 500
періодичність випуску – 1р/рік
регіони розповсюдження – Україна, РФ, Казахстан, Польща, Туреччина
цільова аудиторія - клієнти компанії: керівники вугільних компаній, директори шахт, рудників
.
• АТ "ПУМБ" - журнал "Народний банкір"
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2016
формат – А4
об'єм – 24
наклад – 14 000
періодичність випуску – 1р/3міс
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - клиєнты банку
.
•
Группа Ukrlandfarming - электронный журнал "УЛФ онлайн"
сектор экономики – АПК
год основания – 2011
формат – электронный формат
объем – 30-40 стр
периодичность выхода – 1р/мес.
регионы распространения – регионы присутствия Группы
целевая аудитория - сотрудники Группы компаний
.
•
"Нова Пошта" - корпоративний дайджест новин "Нова пошта News"
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2019
формат – А4, PDF
об'єм – 10-16 сторінок
наклад – розсилка на 28 000 електронних адрес
періодичність випуску – 1р/тиж.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники групи компаній Нова пошта, які мають електронну адресу, у тому числі співробітники відділень, служб адресного обслуговування, менеджери терміналів.
.
•
Kernel - корпоративне видання "Ліга Чемпіонів Агробізнесу Kernel 2020"
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2021
формат – А4, спеціальний випуск журналу "Наша Компанія Кернел"
об'єм – 46 сторінок
наклад – 2 000 екз.
періодичність випуску – 1р/рік
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники Дивізіону Агробізнес Kernel
.
•
Lantmannen AXA - корпоративний дайджест
Lantmannen Times
сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2015
формат – 200 х 265 мм, PDF
об'єм – 12-16 стор.
наклад – 30 штук + розміщення електронної редакції в корпоративній групі Facebook LoveLantmannen
періодичність випуску – 1р/міс.
регіони розповсюдження – Бориспіль, Київ
цільова аудиторія – працівники компанії
категорія корпоративна газета
.
• АТ «Фармак» - корпоративна газета "Фармак life"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – А3
об'єм – 8 стор.
тираж – 18 000 екз.
періодичність випуску – 1р/1.5міс.
регіони розповсюдження – Київ, Шостка
цільова аудиторія – внутрішній клієнт
.
•
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» - газета «Металург»
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 1952
формат – А3. У серпні 2019 року газета почала виходити виключно українською мовою. З 5 серпня 2021 року у газети з’явився свій цифровий додаток – Подкаст «Металургу». Подкаст - це продовження цікавих та важливих тем, на які, зазвичай, не вистачає місця у друкованому форматі. Наразі, йде робота зі створення мобільної електронної версії газети. Усі QR-коди в електронній версії - клікабельні.
об'єм – 8...16 стор.
наклад – 20 000 екз.
періодичність випуску – 1р/тиж.
регіони розповсюдження – м. Кривий Ріг, регіон та Україна
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону, країни, партнери, зацікавлені сторони
.
•
ПрАТ «Дніпровський металургійний завод» - газета «Новости DCH Steel»
сектор економіки – металургійна і гірничодобувна промисловість
рік заснування – 1928
формат – А3
об'єм – 8 стор.
наклад – 4 000 екз.
періодичність випуску – 2р/міс.
регіони розповсюдження – м. Кривий Ріг, м. Днепр
цільова аудиторія – працівники та ветерани ПрАТ «ДМЗ» і ПрАТ «Суха Балка»
.
•
"Нова Пошта" - корпоративна газета "Нова пошта News"
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – А3
об'єм – 8 шпальт – для звичайного номеру, 12 шпальт – для святкових номерів
наклад – 1 000
періодичність випуску – 1р/міс.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники відділень Нової пошти, терміналів, служб адресного обслуговування
.
•
ДТЕК Енерго - корпоративна газета «Вісник шахтаря»
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2005
формат – А3
об'єм – 20 стор.
тираж – 55 800 екз.
періодичність випуску – 1р/тих.
регіони розповсюдження – Дніпропетровська та Донецька обл.
цільова аудиторія – працівники вуглевидобувних підприємств ДТЕК Енерго у Дніпропетровській та Донецькій областях; мешканці шахтарських регіонів у Дніпропетровській та Донецькій областях.
.
•
Шахтоуправление "Покровское" - корпоративная
газета
"Монолит"
сектор экономики – угольная промышленность
год основания – 1991
формат – А3
объем - 8 (16 полос - спецвыпуски)
тираж – 6 852 экз.
периодичность выхода – 3р/мес
регионы распространения – Донецкая область
целевая аудитория - сотрудники предприятий Покровской угольной группы, жители города и региона
.
•
"ДТЕК Мережі" - корпоративна газета "Розумні мережі"
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – А3
об'єм – 12стор.
тираж – 9 000 екз.
періодичність випуску – 1р/міс.
регіони розповсюдження – Київ и Київська область, Дніпропетровська, Одеська та Донецька області
цільова аудиторія – співробітники ДТЕК Мережі
категорія корпоративний проєкт
.
•
Credit Agricole Bank - корпоративный проект «Амбассадоры Креди Агриколь»
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2021
формат – проект по вовлечению сотрудников банка в построение бренда работодателя Креди Агриколь.
Идея: популяризовать бренд Креди Агриколь с помощью лояльности сотрудников.
Концепт: главная сила банка – это его сотрудники. Они - движущая сила, драйверы инноваций, создатели проектов. Амбассадоры Креди Агриколь – это возможность проявить свою креативность, желание помогать обществу и планете, а также стать лицом бренда.
целевая аудитория - Внешняя: потенциальные сотрудники банка, партнеры и клиенты
Внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + сеть по Украине
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративный
проєкт
«Серія відео-флешмобів Covid-19»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – серія відео-флешмобів
об'єм – Дякуємо за працю Заводу – 5 серій: 01-03:00 хв, 02–03:31 хв, 03-02:31 хв, 04-05:59 хв, 05-04:09 хв.; Дякуємо за працю працівникам в полях від Заводу – 02:52 хв; Як допомогали лікарям – 2 серії: 01 – 14:30 хв, 02 – 05:35 хв; Нові вміння – 04:33 хв
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
•
НАК “Нафтогаз України” - корпоративний
проєкт
"Шлях газу"
сектор економіки – нафтогаз
рік заснування – 2021
формат – стенд в Музеї науки на ВДНГ: інтерактивна комп’ютерна гра, пульт управління, фотозона
об'єм –
регіони розповсюдження – Київ
цільова аудиторія – Діти працівників київських офісів Нафтогазу, кияни та гості міста (віком від 10 років), соціальні групи (школяри, діти з малозабезпечених сімей)
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративный
проєкт
Vyshyta Krasa Project
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – відео МР4
об'єм – 03:56 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
категорія корпоративний сайт
.
• АТ «Фармак» - корпоративный сайт
farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2018
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі зареєстровані користувачі
.
•
Агентство Univest Creative - сайт creative.univest.ua
сектор экономики – креативное агентство
год основания – 2014
формат – корпоративный сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - существующие и потенциальные клиенты, партнеры
.
•
ООО "Брокард Украина" - brocard.ua
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2013
формат – интернет-сайт
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - современные женщины 88% мужчины 12% с хорошим вкусом и чувством стиля
.
• АТ "ПУМБ" - сайт pumb.ua
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2016
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – споживачі банківських послуг
.
• ТОРГОВИЙ ДІМ «ХАРВЕСТ» - сайт harvest.ua
сектор економіки – виробник сільгосптехніки
рік заснування –
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – керівники сільських господарств, агрономи
.
• WePlay Holding - сайт weplayholding.com
сектор економіки – інформаційні технології, комунікаційні послуги
рік заснування медіа – 2021
формат – корпоративний сайт
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – представники кіберспортивних організацій: турнірні оператори, ендемічні компанії, паблішери, представники команд та стримінг-сервісів; маркетологи і desicion makers неендемічних брендів, потенційні й поточні партнери та спонсори, інвестори; представники некомерційних організацій, державних інституцій, громадських організацій
.
•
PrintStore Group - сайт printstore.com.ua
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2008
формат – корпоративний сайт, калькулятор замовлень
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – всі користувачі, зацікавлені в інформації про послуги компанії, існуючі та потенційні клієнти
категорія корпоративний портал
.
•
АТ «Фармак» - корпоративный портал Work place
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування –
формат –
регіони розповсюдження – інтранет
цільова аудиторія –
.
•
Kernel - корпоративний портал
career.kernel.ua
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2021
формат – кар’єрний портал Kernel
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – кандидати, студенти, внутрішні співробітники
категорія корпоративний чат-бот
.
•
АТ «Укрзалізниця» -
чат-бот "Букса. Помічник залізничника"
сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2020
формат – цифровий асистент з функціоналом чат-боту
періодичність випуску – розсилка новин компанії в середньому двічі на день
регіони розповсюдження – всі регіони України
цільова аудиторія – співробітники компанії, 234 000 працівників
.
•
Eldorado.ua - HR чат-бот ELSA
сектор економіки – торгова мережа електроніки та побутової техніки
рік заснування – 2020
формат – чат-бот для месенджерів Telegram та Viber
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – працівники мережі Eldorado, потенційні працівники, кандидати на вакантні посади
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний Цифровий помічник – AcinoBot
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – мобільний застосунок
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
•
АТ «Укрзалізниця» -
чат-бот "УЗ"
сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2021
формат – чат-бот у Viber & Telegram на базі Corezoid
регіони розповсюдження – всі регіони України
цільова аудиторія – 16 млн пасажирів
.
•
Kernel - корпоративний чат-бот @KernelAdaptation_bot
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2020
формат – Welcome Kernel Bot
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – нові співробітники компанії
категория корпоративный календарь
.
•
АТ «Фармак» - корпоративний календар "Українці, що змінюють світ"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2019
формат – настінний – 69,5х29 см; настільний – 22,5х17 см
об'єм – 12 та 36 стор.
тираж – 5 000 + 3 500 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники та гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
•
Корпорація "Біосфера" - корпоративний календар "Люди, які змінили хід історії"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2020
формат – 21х16 см
об'єм – 15 стор.
наклад – 1 500 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та партнери корпорації
.
•
ООО “Фомальгаут-Полимин“ - корпоративный календарь "Ми знаемо ціну професіоналізму"
сектор экономики – производство ССС
год основания – 2020
формат – А2
объем – 14 стр
тираж – 1 500 экз.
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники компании, дистрибьюторы
.
•
ООО «Лемтранс» - корпоративный календарь
«Безперебійний рух країни»
сектор экономики – транспорт и логистика
год основания – 2021
формат – 223х160 мм
объем – 13 cтр
тираж – 350 экз
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники, партнеры, органы гос.власти
.
•
АТ "ПУМБ" - корпоративний календар "2021"
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2020
формат – настінний – 58х42 см; настільний – 20х21 см
об'єм – 13 стор.
тираж – 1 100 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – клієнти та співробітники
.
•
"ТЕДІС Україна" - календар "2021"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2016
формат – 24х16; 20х19; 21х12 см
об'єм – 12-14 стор.
тираж – 400-500 екз.
періодичність випуску –
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - співробітники компанії
категория корпоративная страница в instagram
.
•
ООО "Брокард Украина" - instagram.com/uabrocard
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – ...
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - Женщины – 80% Мужчины – 20%
.
•
Carlsberg Ukraine - cторінка instagram.com/carlsbergukraine
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2021
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – 18 +; всі користувачі мережі, які люблять пиво/сидр/квас, цікавляться новинками, новинами Компанії
.
•
ПАО "ПУМБ" - cторінка instagram.com/pumb.ua
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ядро ЦА: 18-44, Жінки, Чоловіки
.
•
"Нова Пошта" - сторінка instagram.com/novaposhta.official/
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2015
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
•
Kernel - корпоративний канал
tiktok.com/@kernel.ua
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2020
формат – канал у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – Молодь до 25 років. Але за результатами аналітики – в ТікТок присутні й інші цільові.
.
•
"ДТЕК Мережі" - корпоративні канали "ДТЕК Мережі" в Viber і Telegram
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – канали для інформування про найважливіші та найцікавіші події в компанії, а також для проведення інтерактивів з співробітниками.
об'єм – 1-2 пости кожного робочого дня
тираж – 3250 підписників
регіони розповсюдження – Київ и Київська область, Дніпропетровська, Одеська та Донецька області
цільова аудиторія – співробітники операторів системи розподілу, які входять до складу операційного холдінгу
.
•
EPAM Systems - телеграм канал EPAM University Programs UA
сектор економіки – IT
рік заснування – 2017
формат – телеграм канал t.me/epamuniprogua
регіони розповсюдження – інтранет
цільова аудиторія – студенти вишів, «свічери», люди, зацікавлені в розвитку кар’єри в ІТ
.
•
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - мобільний застосунок
"Моя безпека"
сектор економіки – вуглевидобування, шахтне будівництво
рік заснування – 2021
формат –
регіони розповсюдження – Донецька область
цільова аудиторія - співробітники ШУ «Покровське», підприємств-партнерів
категория корпоративная страница в fb
.
• АТ «Фармак» - facebook.com/farmak.ua
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2017
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості компанії, партнери, фармацевти, медики, студенти та всі зацікавлені сторони
.
•
ООО "Брокард Украина" - facebook.com/brocard.ua
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2013
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - современные женщины 88% мужчины 12% с хорошим вкусом и чувством стиля
.
• АТ "ПУМБ" - бізнес сторінка facebook.com/pumbua
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2011
формат – cторінка в соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – ядро ЦА: 25-44, Жінки, Чоловіки
.
•
Корпорация "Биосфера" - страницв facebook.com/biosphere.corporation
сектор экономики – FMCG
год основания – 2010
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - потребители; партнёры/потенциальные партнёры; инвесторы; журналисты; НГО; потенциальные/текущие сотрудники
.
•
Группа Ukrlandfarming - страница facebook.com/ulfplc
сектор экономики – АПК
год основания – 2011
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - сотрудники Группы компаний
.
•
АТ "Прикарпаттяобленерго" - сторінка facebook.com/oe.if.ua
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2016
формат – корпоративна сторінка у соцмережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – населення Івано-Франківської області. На сьогодні це 45 500 підписників
.
•
"Корум Груп" - корпоративна сторинка facebook.com/CorumLLC
сектор економіки – машинобудування
рік заснування – 2013
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – Вся країна
цільова аудиторія - Працівники підприємства; Жителі; ЗМІ; Влада; Клиєнти
.
•
Eldorado.ua - HR сторінка у Facebook Eldorado Happy Days
сектор економіки – торгова мережа електроніки та побутової техніки
рік заснування – 2020
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – працівники мережі Eldorado, потенційні працівники, кандидати на вакантні посади, студенти та всі, кому цікаво спостерігати за внутрішнім життям команди Eldorado
.
•
PrintStore Group - страница facebook.com/PrintStore.com.ua
сектор экономики – полиграфические услуги
год основания – 2008
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи fb, заинтересованные в информации об услугах компании, существующие и потенциальные клиенты
.
•
"Нова Пошта" - сторінка facebook.com/nova.poshta.official
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2013
формат – сторінка у соціальній мережі
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – клієнти компанії
.
•
Жан Niche Concept - facebook.com/JanNicheConcept
сектор экономики – сеть парфюмерно-косметических
магазинов
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи, заинтересованные в информации о нишевой парфюмерии, существующие и потенциальные клиенты
.
•
SABONA - pack atelier - facebook.com/SABONApackatelier
сектор экономики – производство картонной и бумажной упаковки
год основания – 2012
формат – страница в соцсети
регионы распространения – интернет
целевая аудитория - все пользователи, заинтересованные в информации о креативной упаковке, существующие и потенциальные клиенты
категория корпоративний звіт
.
• «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» -
Звіт зі сталого розвитку Системи Компаній Кока-Кола в Україні 2020
сектор економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2018
формат – A4
об'єм – 99 стор.
тираж – 500 екз.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – загальнонаціональне видання
цільова аудиторія – партнери, постачальники, замовники, урядові та неурядові організації, які цікавляться питаннями бізнесу і сталого розвитку, співробітники компанії.
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - звіт корпоративно-соціальної відповідальності 2020
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2021
формат – звіт корпоративно-соціальної відповідальності, де поділилися інформацією щодо ключових проєктів: внесок банку у суспільство та сектор охорони здоров’я під час пандемії covid-19, захист клієнтів та працівників банку, співпрацю з неурядовими та благодійними організаціями, запуск і розробку значущих ідей сталого розвитку.
об'єм –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія - 18+, ч/ж, вся Україна, клієнти, партнери та співробітники
.
•
"Нова Пошта" - корпоративний звіт зі сталого розвитку 2020
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2016
формат – 200x220мм
об'єм – 137 стор.
наклад – 500 укр.; 200 англ.;+ web-версія
регіони розповсюдження – Україна, партнери за кордоном
цільова аудиторія – всі зацікавлені сторони, а саме: акціонери, фінансові установи, ТОП-менеджмент, працівники, клієнти, місцеві громади тощо
.
•
«Юнівест Препрес» -
річний звіт для компанії МХП
сектор економіки – сільське господарство
рік заснування – 2008
формат – А4
об'єм – 162 стор.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Європа
цільова аудиторія – інвестори
.
•
Credit Agricole Bank - корпоративный Годовой отчет 2020
сектор экономики – финансовые услуги
год основания – 2000, Концепт: Годовой отчет 2020 – настоящий глянец о банке. Легкий и доступный стиль коммуникаций, яркий концепт и исключительно полезная информация. Для удобства сделан 2-язычным – англ + укр. язык.
Описание проекта: Креди Агриколь придерживается принципов устойчивого развития, прозрачности и доступности информации. Годовой отчет 2020, содержит две основные части: отчет об управлении и финансовый отчет. В Годовом отчете банк поделился макроэкономическим обзором, основными результатами деятельности бизнес-линий, достижениями 2020 года и планами на будущее. Отчет содержит финансовые и другие важные данные, в частности о бизнес-модели и организационной структуре банка, а также информацию о группе Креди Агриколь, правлении и наблюдательном совете банка. Здесь также о благотворительности и о том, как в непростой 2020 год банк поддержал клиентов, сотрудников и общество.
формат – Электронный формат (опубликован на сайте банка, в соцсетях, а также отправлен рассылкой на ЦА):
• Отчет об управлении;
• Финансовый отчет;
Печатный формат А4.Презентован только Правлению банка.
объем – 136 страниц на англ. и укр. языках
регионы распространения – в печатном виде резентован в ограниченном количестве - только Правлению банка (менее 10 экзепмляров). Креди Агриколь социально отвественный банк, №6 среди лидеров устойчивого развития. Поэтому мы минимизируем количество печатной продукции. Наш фокус – электронные платформы коммуникаций
целевая аудитория - Внешняя: клиенты и потенциальные клиенты банка, партнеры, экспертное сообщество, а также потенциальные сотрудники банка.
Внутренняя: все сотрудники банка: главный офис + региональная сеть, а также группа Креди Агриколь
.
•
«Юнівест Препрес» -
річний звіт для компанії ДТЕК 2020
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2018
формат – А4, Інтегрований річний звіт ДТЕК 2020. Фінансові та не фінансові показники.
об'єм – 178 стор.
наклад – 20 укр.; 20 англ.; 10 рос.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – Україна та інші країни Європи
цільова аудиторія – міжнародні інвестори. Міжнародні співтовариства (Енергетичне співтовариство, Посольства, Урядові організації, Think tanks) 3. Галузеві експерти 4. GR, ЗМІ України
.
•
АТ «Укрзалізниця» -
Інтегрований звіт ESG-звіт за 2020 рік
сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2018
формат – електронний
об'єм – 308 стор.
періодичність випуску – раз на рік
регіони розповсюдження – загальнонаціональне видання
цільова аудиторія – cпівробітники компанії, інвестори, партнери в області перевезень, клієнти сервісу вантажних перевезень, пасажири, підрядники та постачальники, акціонери, державні органи, фінансові кредитні інститути, міжнародні організації, журналісти, представники громадських організацій
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - консолідований звіт про управління 2020
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2018
формат – консолідований звіт про управління 2020, де поділилися ключовими досягненнями минулого року та планами на майбутнє. Звіт містить як фінансові, так інші дані, зокрема стратегію розвитку та бізнес-модель банку, а також інформацію про головного акціонера банку – BNP Paribas. UKRSIBBANK дотримується принципів сталого розвитку, відкритої та доступної інформації.
об'єм –
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія - 18+, ч/ж, вся Україна, клієнти, партнери та співробітники
категорія корпоративний фільм
.
•
KNESS Group - корпоративний
фильм
Ми - KNESS
сектор економіки – відновлювана енергетика
рік заснування – 2020
формат – відеоролик
об'єм – 1:29 мін
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія - загальна аудиторія
.
•
АТ «Фармак» - корпоративний фильм "Справжні люди, створюють справжні ліки у справжній компанії"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – Фільм до 95-річчя компанії: розповідає про звичайний день кількох співробітників «Фармак», які встають ще до зорі, піклуються про своїх близьких і відправляються на роботу, щоб виконати важливу місію. У такій простій формі режисер показав, що «Фармак» це компанія з душею, де працюють прості люди зі своїми турботами та завданнями. Вони працюють у компанії, якою пишаємось. Вони разом мріють, щодня впевнено досягають цілей і надихають власним прикладом інших. І прагнуть, аби країна ставала кращою, а люди – здоровіші. 95 років поспіль у ритмі «Фармак».
До речі, усі актори – це реальні співробітники «Фармак».
об'єм – 03:40
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – широкий загал
.
•
ПАТ «АрселорМіттал Кривий Ріг» - корпоративний
фильм
«Покликання»
сектор економіки – гірничо-металургійна галузь
рік заснування – 2021
формат – Відеопроект до Дня металургів та гірників. 5 серій. 5 героїв. 5 історій. Кожен з цих людей знайшов своє покликання і пов’язав життя з металургією і з «АрселорМіттал Кривий Ріг». Головні герої відеопроекту - працівники та ветерани підприємства. Проект мав дуже гарні відгуки від глядачів у соцмережах та на Дні металурга та гірника. Відео створено командою корпоративних комунікацій «АрселорМіттал Кривий Ріг» (без залучення підрядників).
об'єм – 04 хв.26 сек (1 cерія); 8 хв.34 сек. (2 серія); 4 хв. 11сек. (3 серія); 3 хв.53 сек. (4 серія); 5 хв.23 сек. (5 серія)
регіони розповсюдження – усі користувачі YouTube та соцмереж
цільова аудиторія – співпрацівники компанії, мешканці міста Кривий Ріг, регіону та України, партнери, зацікавлені сторони
.
•
АТ «Укрзалізниця» -
корпоративний серіал "Моя історія в Укрзалізниці"
сектор економіки – транспорт, залізничні перевезення
рік заснування – 2018
формат – в цілому фільм складатиметься з 10 окремих серій, кожна з яких є окремим продуктом. Створення серіалу продовжується. Наразі маємо 5 серій, хронометраж кожної складає від 2 до 3 хвилин
періодичність випуску – вихід кожної нової серії відбувається 1 раз на два тижні. Трансляція кожної серії для пасажирів відбувається протягом шести тижнів щоденно, не менше, ніж 10 раз на добу.
регіони розповсюдження – крім каналів внутрішніх комунікацій серії проєкту регулярно транслюються в поздах Інтерсіті та на моніторах вокзалів обласних центрів країни.
цільова аудиторія – співробітники компанії, пасажири, що користуються послугами компанії
.
•
АТ "Укргазвидобування" - корпоративний проєкт
"Техніка енергонезалежності"
сектор економіки – газовидобувна компанія
рік заснування – 2021
формат – 5-серійний відеопроєкт
об'єм – 5 серій, хронометраж від 2:55 до 4:13 хв
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – працівники Нафтогазу, інвестори, партнери, експерти, журналісти
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний
фільм
«5 років ACINO в Україні»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – відео МР4
об'єм – 04:50 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та зовнішні стейкхолдери
.
•
CITYHOTEL - корпоративний
фільм MATISSE On the top of delicate taste
сектор економіки – готельний бізнес
рік заснування – 2021
формат – відеоролик
об'єм – 1 хв., 2 раза на рік
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – широкий загал, жителі Києва з достатком середній +, гості готелю, корпоративні клієнти
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний
фільм
«Допомога Acino медичній спільноті в Україні у протидії COVID-19»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – відео МР4
об'єм – 01:56 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники групи компаній ACINO та зовнішні стейкхолдери
.
•
UKRSIBBANK BNP Paribas Group - корпоративний фільм I-PLAYERS, програма розвитку талантів в UKRSIBBANK
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2021
формат – промо ролик
об'єм – 2:20 хв.
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія - 18+, ч/ж, вся Україна, клієнти, партнери та співробітники
.
•
ДТЕК Енерго - корпоративний фільм «Шахтарський реп до Дня шахтаря»
сектор економіки – енергетика
рік заснування – 2021
формат –
об'єм – 1:24 хв.
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – працівники вуглевидобувних підприємств ДТЕК Енерго у Дніпропетровській та Донецькій областях; мешканці шахтарських регіонів у Дніпропетровській та Донецькій областях.
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний
фільм
«#МаленькіМрійникиAcino Флешмоб»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 202
формат – відео МР4
об'єм – 10:06 хв.
регіони розповсюдження – Україна, СНД
цільова аудиторія – співробітники ACINO в Україні і СНД та зовнішні стейкхолдери
.
•
ООО «Лемтранс» - корпоративный
фильм
«З Днем незалежності, Україно»
сектор экономики – транспорт и логистика
год основания – 2021
формат – корпоративный фильм-ролик
объем – 1:19 мин
регионы распространения – Украина
целевая аудитория - сотрудники, партнеры, пользователи социальных сетей
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний
фільм
«Привітання з Днем Незалежності України»
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – відео МР4
об'єм – 02:37 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та зовнішні стейкхолдери
.
•
CITYHOTEL - корпоративний
фільм Every guest is special
сектор економіки – готельний бізнес
рік заснування –
формат – відеоролик
об'єм – 30 сек., 5 відео на рік
регіони розповсюдження – інтернет
цільова аудиторія – гості, корпоративні клієнти, туристичні компанії, іноземні туристи
.
•
Kernel - корпоративний фільм "Фактология Kernel"
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2020
формат – відео-дайджест
об'єм – 3:47 хв.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – внутрішні співробітники компанії
.
•
АТ "ПУМБ" - корпоративний
відеокурс
"Просто про гроші"
сектор економіки – фінансовий
рік заснування – 2021
формат – Відеолекції+завдання+тести. Лектори – співробітники банку
об'єм – Всього 8 міфів. Кожен міф від 1 до 6 відео. Загальна тривалість курсу 2,5 години
регіони розповсюдження – у вільному доступі на платформі Prometheus
цільова аудиторія - широке коло слухачів
.
•
АТ "Укргазвидобування" - корпоративний відеопроєкт
"Газові професії"
сектор економіки – газовидобувна компанія
рік заснування – 2021
формат – короткометражний фільм; відеопроєкт спільно з каналом 1+1
об'єм – 3 серії, хронометраж: 5... 6 хв
регіони розповсюдження –
цільова аудиторія – працівники Нафтогазу, інвестори, партнери, експерти, журналісти
.
•
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - документальний
фільм
«Шахтар Галичини»
сектор економіки – вуглевидобування, шахтне будівництво
рік заснування – 2021
формат – МР4
об'єм – 40 хв.
регіони розповсюдження – Донецька область
цільова аудиторія - шахтарі східної України
.
•
Lantmannen AXA - корпоративний
фільм
«Про Культуру Health&Safety на підприємстві»
сектор економіки – харчова промисловість, FMCG
рік заснування – 2021
формат – МР4
об'єм – 7 хв 2 сек
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – працівники компанії, гості, партнери
категорія корпоративна книжка
.
•
ТОВ "ХАРВІСТ ХОЛДИНГ" - книжка «X.TRACT»
сектор економіки – сільське господарство
рік заснування – 2021
формат – 17х24 см
об'єм – 206 стор.
тираж – 2 000 шт.
регіони розповсюдження – Україна, Литва
цільова аудиторія - внутрішні і зовнішні стейкхолдери (співробітники і партнери компанії).
.
•
PrintStore Group - книжка «Ан-70: портрет на фоне времени»
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2021
формат – А4
об'єм – 360 стор.
тираж – 1 000 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – широке коло читачів, в тому числі авіаційні фахівці і всі, хто цікавиться сучасним станом авіаційних програм України
.
•
"Нова Пошта" - корпоративна книжка "Троль, велетун і диво-автівка"
сектор економіки – логістика
рік заснування – 2020
формат – 20 х 20 см
об'єм – 44 стор.
наклад – 27 000
періодичність випуску – 1 книга; 19 грудня 2021 року заплановано вихід другої книги
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – діти співробітників
.
•
Корпорація "Біосфера" - корпоративний сувенір книга для дітей «Вимельбух»
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2020
формат – 173х205 мм
об'єм – 18 стор + обкладинка
наклад – 1 380 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та партнери корпорації
категорія корпоративний сувенір
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративний сувенір "Серія новорічних фотокниг"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2016-2019
формат – 30 х 30 см
об'єм – Обкладинка 2 стр, кількість сторінок внутрішнього блоку варіюється в залежності від обсягу контенту: від 28 до 64 стр.
наклад – 600-900 екз.
регіони розповсюдження – Україна, СНД
цільова аудиторія – співробітники компанії
.
•
ТОВ "ХАРВІСТ ХОЛДИНГ" - сувенір «Ракета для пророщування мрії (гіпсова, із скляною колбою, насінням та грунтом)»
сектор економіки – сільське господарство
рік заснування – 2021
формат – 14х25 см
тираж – 170 шт
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - внутрішні і зовнішні стейкхолдери (співробітники і партнери компанії).
.
•
"ТЕДІС Україна" - сувенір "Золотий значок"
сектор економіки – FMCG
рік заснування – до ювілею компанії, 2021
формат –
тираж – 73 шт.
періодичність випуску –
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія - співробітники компанії
.
•
"Нова Пошта" - корпоративний сувенір "Рюкзак та поясна сумка"
сектор економіки – логістика
рік заснування –
формат –
наклад –
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – партнери, журналісти, співробітники
.
•
Kernel - корпоративний сувенір Grow With Kernel
сектор економіки – аграрний
рік заснування – 2021
формат – подарунковий бокс: вітальний набір для співробітників
об'єм – вітальна листівка, стікерпак, щоденник, худі, повербанк, пляшка для води, шкарпетки, набір карток про внутрішній стандарт, інтерактивний кубик з компетенціями, настільний килимок під мишу
наклад – екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – нові співробітники управляючої компанії
.
•
PrintStore Group - сувенір «Новорічний подарунок 2021»
сектор економіки – фабрика каталогів, поліграфія
рік заснування медіа – 2012
формат – календар + набір з шампанським
тираж – 300 екз
регіони розповсюдження – Україна + закордон. партнери
цільова аудиторія – співробітники, клієнти, потенційні клієнти партнери групи компаній
.
• «Кока-Кола Беверіджиз Україна Лімітед» -
корпоративний сувенір Еко-сумки
сектор економіки – харчова галузь, безалкогольні напої
рік заснування – 2021
формат – 35см*40см, виготовлені з банерів
тираж – 200 екз.
регіони розповсюдження – загальнонаціональне видання
цільова аудиторія – партнери, співробітники компанії
категорія корпоративна гра
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративна картівна гра ACINO-MANIA
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2020
формат – коробка з грою: 8,5х11,5 см
об'єм – 18 карток із завданнями
наклад – 70 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та медична спільнота
.
•
METINVEST ПОКРОВСЬК ВУГІЛЛЯ - корпоративна гра
для підлітків ШахтаFamily
сектор економіки – вуглевидобування, шахтне будівництво
рік заснування – 2020
формат – брендована настільна гра з анімованими елементами - можливість перейти за QR-кодом до мобільного додатку;
коробка 350*230*60 мм, ігрове поле 620*880 мм, картки100*100 мм, кубик, фішки
наклад – 1 000
регіони розповсюдження – Донецька область
цільова аудиторія - діти, підлітки (8-10 років)
.
•
Корпорація "Біосфера" - корпоративний подарунок настільна гра «Цитаделі»
сектор економіки – FMCG
рік заснування – 2020
формат – коробка з грою:120х270х40 мм
об'єм –
наклад – 1 300 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники та партнери корпорації
.
•
"Aciнo Україна" - корпоративна настільна гра "Мозко Штурм"
сектор економіки – фармбізнес
рік заснування – 2021
формат – коробка з грою: 9,5х9,5 см
об'єм – 88 карток із завданнями
наклад – 60 екз.
регіони розповсюдження – Україна
цільова аудиторія – співробітники компанії та медична спільнота
Завершен прием
корпоративных проектов для участия в конкурсе "Лучшее
корпоративное медиа Украины 2021".
Для
регистрации в конкурс 2022 года заполните форму ниже. Мы свяжемся
с вами и поможем с оформлением заявки и подготовкой пакета
документов для оргкомитета конкурса.
Оформить заявку
для участия в конкурсе «Лучшее корпоративное медиа Украины 2022» можно
здесь
***** РЕГИСТРАЦИЯ КОНКУРСАНТА 2022
*****
Конкурсные работы "Лучшее
Корпоративное Медиа Украины" на ресурсах Ассоциации корпоративных
медиа:
facebook
PDF-верстки
PDF-презентации
YouTube
В состав членов жюри
конкурса «Лучшее корпоративное медиа Украины» входят признанные
эксперты из сферы маркетинговых коммуникаций, собственники, издатели, практикующие PR-специалисты.
Организатор конкурса:
Ассоциация Корпоративных Медиа Украины