«Щоп’ятниці уся команда збирається на фанову вечерю. Після четвертої – жодних овертаймів! Тільки кілограми суші, найкращі інсайти та свіжі ідеї…»

Єгор Валовські, співзасновник діджитал дизайн аґенції Nextpage
Інструменти креативу. Як і де ми знаходимо нові ідеї для корпоративних проектів?
Щоденно я разом із командою дизайнерів та менеджерів переглядаємо близько 50 проектів по дизайну з усього світу. Можна сказати, що день без цього не починається. Окремо ми ділимося найбільш цікавими кейсами в спеціальному робочому чаті #inspire.
Коли знаходимо кейс, що “зачепив”, постійно обговорюємо з командою – що саме нас так привабило, намагаємося зрозуміти чи вирішила красива картинка бізнес задачку компанії для якої такий дизайн було зроблено.
Корпоративні івенти
Серед івентів ми виділяємо події, створені для нетворкінгу.
Від нещодавна ми активно вивчаємо цей напрямок та плануємо незабаром запускати Маркетинг Клуб на базі одеської філії Спілки Українських Підприємців – серію подій де досвідчені маркетологи мають змогу поділитись специфічним досвідом.
Окремо у травні стартуємо Digital days – серію івентів на складні айтішні тематики, аби представники офлайн бізнесу могли переймати найкращі практики з сучасних діджитал сфер – керування продажами через CRM, професійна аналітика веб-сайтів, використання чат-ботів та ін.
Корпоративні медіа
Nextpage активно працює над контент стратегією та поповнює свій блог текстами рідною та англійською мовами. У додаток до цього ми також запускаємо ютуб канал – більш простий та розважальний спосіб донести інформацію, яка може стати в нагоді маркетологам, дизайнерам або навіть управлінцям.
Традиції Nextpage
Щоп’ятниці уся команда збирається на фанову вечерю. Після четвертої – жодних овертаймів! Тільки кілограми суші, найкращі інсайти та свіжі ідеї.

Корпоративне навчання
План розвитку кожного працівника складається окремо. Зазвичай навчання відбувається у два способи. Перший – формат внутрішніх івентів під кодовою назвою Talking Heads. На них розглядаємо нішу наших клієнтів під мікроскопом, занурюємось у деталі, дізнаємось про тонкощі блокчейну, побудову вертикальних ферм, фешн е-коммерсу і так далі.
Другий формат – професійні курси та тренінги для придбання навичок. Від курсів акторської майстерності до школи 3Д моделінгу.

Які духовні цінності, закладені у бренд нашої компанії?
Цінності ми сформували ще коли були доволі маленькою компанією.
Це індивідуальність та креативність.
Ми не визнаємо простих та вульгарних рішень. Важливим для нас є певна нотка перфекціонізму з глибокою продуманістю дизайну, який ми створюємо.
Інтелект та аналітика.
Ми завжди намагаємось знайти найбільш розумні та ергономічні рішення, які дадуть максимальну якість, що можна буде обчислити. Врешті решт – ми айтішна компанія.
|