Міжнародна виставка реклами, маркетингу та мас-медіа REX 3-й Український PR-Space Congres
Запрошуємо Вас до участі в Третьому Українському PR-Space Congress, який відбудеться 27 вересня в рамках Міжнародної виставки реклами, маркетингу,
мас-медіа REX-2013 за адресою: Київ, ВЦ «КиївЕкспоПлаза», вул. Салютна, 2-Б. Павільйон №3. Конференц-зал №5.
Тема цьогорічного PR-Space Congress — Ефективне управління
public relations як основа безпеки бізнесу, а гасло свого часу озвучив Академік Лев
Ландау: «Головне — робіть все з захопленням, це
страшенно прикрашає життя».
Партнери 2013
Партнери: компанія «Вітмарк-Україна», видавництво Leole Publisher,
Українська Асоціація Маркетингу та компанія Goodwill. Генеральний телевізійний партнер — телеканал Business. Інформаційна
агенція Конгресу — ІА «Regionews». Інформаційні
партнери — EBA – The European Business Association, «Вікімедіа Україна», агенція «Бізреліз», портал business-news.kiev.ua, Ukrainian PRoject «GolovaPR», журнал «Маркетинг в Україні», «Маркетинг газета» та Асоціація
корпоративних медіа України. Водний партнер — «Карпатська джерельна».
Офіційні книжки 2013
Чудовий зразок storytelling — книга «Гагарін
і Барселона» українського журналіста, автора,
режисера та керівника відомого проекту «Служба розшуку дітей», головного
редактора «Магнолія ТВ» Руслана Горового.
Монографія відомого теоретика і практика PR, кандидата філологічних наук,
доцента кафедри реклами та зв'язків з громадськістю Інституту журналістики
Київського національного університету ім. Т.Шевченка Дмитра Олтаржевського «Основи та методи діяльності сучасних
корпоративних медіа».
Книга «Срочно
требуется Муза!» — легка ілюстрована підказка заПУСКаючих технік натхнення Юлії Дикої, тренера, консультанта з
натхнення та розкриття властивостей людини.
Програма 2013
10:00 — 10:20 реєстрація учасників
10:20 — 10:30 відкриття 3-го PR-Space
Congress
10:30-11:10 Тетяна Жданова, засновник і директор агенції
корпоративного брендингу Brandhouse. Інсайт-сесія
«Персональний та корпоративний бренд: конфлікт чи синергія?»
11:10 — 11:20 розіграш подарунків від партнерів 3-го PR-Space
Congress
11:20 — 11:35 перерва
11:35
—12:10 Аліна Севастюк, керівник
відділу з розвитку бізнесу КПМГ в Україні, віце-президент Всеукраїнської
PR-Ліги. Майстер-сесія «Репутація компанії та залучення співробітників до
соціальних проектів»
12:10 — 12:25 Оксана
Тодорова, президент Асоціації корпоративних медіа України, Дмитро Олтаржевський, доцент кафедри
реклами та звязків із громадськістю Інститута журналістики КНУ ім. Т.Шевченка,
к. ф. наук. Бліц-презентація книги «Основи та методи діяльності сучасних
корпоративних медіа»
12:25 —
12:40 Коротка зустріч із Музою
12:40 — 12:50 розіграш подарунків від партнерів 3-го PR-Space Congress
12:50 — 13:20
Андрій Крень, керівник PR-служби Компанії
«Вітмарк-Україна». Кейс «Вітмарк-Україна: Як соціальний PR може зробити компанію інвестиційно
привабливою?»
13:20 — 14:00 Петро Іванов, начальник відділу корпоративних
комунікацій «Київстар». Кейс «Клуб 067 — формат дискусійної презентації для ЗМІ»
14:00 — 15:00 розіграш подарунків від партнерів, перерва
15:00 — 15:30 Петро Мацкевич, директор
компанії PR-Prime, власник видавництва «Кальварія». Майстер-клас «Книжкові
видання як універсальний канал комунікації: ідеї, мотивації, профстандарти та
умови ефективності»
15:30 — 16:00 Оксана Параскева, партнер Investor Relations Agency, член правління Професійної асоціації
корпоративного управління: Блок кейсів «PR і Investor relations або Як створити та продавати
історію»
16:00 — 16:10 розіграш подарунків від партнерів 3-го PR-Space Congress
16:10 — 16:40 Євген Букет, голова ревізійної комісії, Екс-Голова правління ГО
«Вікімедіа Україна», керівник проекту «Вікі любить Землю» та Андрій
Бондаренко, заступник голови правління з організаційних питань, один
із засновників і перший Голова правління ГО «Вікімедіа Україна», керівник
проекту «Вікі любить пам’ятки» в Україні: Презентація «Фото проекти “Вікімедіа Україна”»
16:40 — 17:10 Ксенія Мацкевич, партнер компанії PR-Prime,
керівник літературної агенції MSBrand Corporation: «Storytelling як
комунікативна стратегія»
17:10 — 17:40 Вручення сертифікатів
учасникам, завершення Конгресу
Вартість участі у PR-Space Congress: 1199 грн./ особа. При акредитації двох і більше представників від компанії: 950 грн. / особа. Знижка 15%
— для членів EBA
– The European Business Association.
Як доїхати
Проїзд від станції метро «Нивки»
тролейбусами №5, 26, 36 і автобусами № 14, 23, 32 до зупинки «вул. Салютна». Увага! Якщо Ви їдете автомобілем, оргкомітет
виставки рекомендує заїжджати до виставкового центру з вул. Туполєва, а
виїжджати на вул. Щербакова. Також під час виставок діє спеціально організований автобусний
експрес-маршрут, який довезе Вас від метро «Нивки» до входу в ВЦ за 5 хвилин.
Додаткову інформацію можна отримати у координатора
PR-Space Congress
Ксенії Мацкевич: моб.: +380503729200, e-mail: ksena@msbrand.net
|