Анфіса Сіньова, директор з маркетингу, компанія PrintStore Group
Інструменти креативу. Як і де Ви знаходите нові ідеї для корпоративних проектів?
Нові ідеї для корпоративних проектів наша команда знаходить в житті, яке вирує навкруги, в робочих процесах та обговореннях не тільки в офісі, але і в корпоративних поїздках. Наша команда професіоналів багато подорожує, відвідує професійні та інші виставки, конкурси, та привозить звідусіль нові ідеї.
Також нові креативні ідеї народжуються при мозговіх штурмах в відділі дизайну та розвитку.
Корпоративні медіа
PRINTSTORE GROUP має декілька корпоративних сайтів. Головний – розрахований на аудиторію з України. Також у доступі є автономний англомовний варіант сайту, орієнтований на клієнтів з Европи та Америки. На цих майданчиках реалізовано онлайн-калькулятор, який дозволяє приблизно розрахувати кошторис проекту. Соціальні мережі ми використовуємо не лише для просування наших брендів та послуг на ринку України, а і як джерело реклами та просування продуктів наших партнерів та клієнтів.
Традиції
І нашу діяльність, і, відповідно до неї, наші меседжі об’єднує кілька простих, але дуже важливих традицій. По-перше це екологічність. Наше виробництво відповідає екостандартами, а у Facebook ми часто висвітлюємо кейси, які направлені на захист навколишнього середовища.
По-друге, це добрі справи, оскільки ми відносимося до соціально відповідального бізнесу. Так само і на рівні меседжів ми нерідко ділимося світовим досвідом.
По-третє, це повага до рідної землі і ії традицій. Наприклад, у нас сама собою з’явилася традиція влаштовувати в офісі День вишиванки, підкорювати нові вершини у Карпатах на День Незалежності, або ж підтримувати поліграфічні проекти пов’язані з історією України.
Відображення усього цього ви можете побачити і на нашій сторінці в ФБ. Є ще два важливих пункти - постійний розвиток і саморозвиток та бажання зробити життя яскравішим. Ми постійно підтримуємо і беремо участь у бізнес-заходах та майстер-класах, а наші новорічні корпоративні вечірки вже давно перетворилися в традицію, яка мотивує і надихає протягом усього року.
Корпоративні івенти
Новий рік - це не тільки вихідні, подарунки, фіналізація справ і передчуття стартів. Новий рік об'єднує сім'ї, нехай і не завжди конкретно під бій курантів. Так і наша Прінтсторовская сім'я щороку збирається разом, щоб зустріти свято, зарядитися позитивом і просто «відірватися» серед своїх. Тому в нашій компанії ми підходимо до процесу трепетно і дуже скрупульозно: вибирається тематика, обговорюються наряди, готуються конкурси.
Таким чином, Новий рік перетворюється в неповторну подію для кожного співробітника, а після дарує спогади про те, як круто нам всім разом не тільки працюється, а й відпочивати. А ще в корпоративний Новий рік наш колектив перевтілюється і відкриває незвідані грані: як бути ковбоєм, учасником «Мулен Руж», жителем комуналки або танцюристом в стилі диско, в залежності від теми. Найголовніше, що байдужим процес не залишає нікого і вже точно не перетворюється в «ще одну посиденьку». Цього року ми всі занурились в дитинство і відвідали Мультляндію. Кожен з нас був персонажем з якось мультфільму чи дитячої книжки. А потім – лижна частина колективу відразу гайнула на лижі – зняти передноворічний адреналін, який у нас, поліграфістів з’являється на початку осені.
Корпоративне навчання
В компанії «PrintStore Group» багато уваги приділяється підвищенню рівня освіти і отриманню нових навичок та умінь співробітниками з метою підвищення ефективності роботи кожного окремо і всієї компанії в цілому. Участь «PrintStore Group» в профільних асоціаціях і організаціях (Європейська Бізнес Асоціація, Асоціація корпоративних медіа України та інших) дає багато різних можливостей для навчання. Співробітники компанії регулярно відвідують майстер-класи, семінари, лекції, тренінги, ділові ігри. За фактом відвідин кожен співробітник в офісі потім ділиться інсайтами і новими ідеями, які він почерпнув на цих заходах. Крім різного роду професійних заходів компанія PrintStore Group давно і дуже продуктивно практикує тимбилдинг, про що більш докладно і з деталями вже було розказано на сайті компаніі: http: //printstore.com.ua/dumka-eksperta-yaki-korporativni-zaxodi-peretvoryuyut -koleg-na-simyu / і так само на сайті Асоціації Корпоративних медіа України. Ще одним ресурсом для навчання є книги. У компанії PrintStore Group є своя корпоративна бібліотека, яка постійно поповнюється. Як тільки в нашій бібліотеці з'являється новинка, відразу ж утворюється черга на її читанняJ Не всі книги обов'язково з бізнес тематики, є й художня література.
Які духовні цінності, що закладені у бренд вашої компанії, надихають Вас кожного дня приходити на роботу?
Духовні цінності PrintStore Group це:
- прагнення до зростання і постійного навчання;
- креатив і відкритість до всього нового;
- завдяки сервісу робити «WOW», створювати згуртовану команду і сімейний дух;
- залишати час для спільних розваг.
Робота в нашій компанії дуже динамічна та цікава, кожен день – нові завдання та виклики. Інколи в нас виникають складні ситуації, але ми навчились усе спокійно обговорювати. Та й за роки співпраці у команді виникли такі стосунки, що ми розуміємо один одного з першого погляду. Якщо є повага і зацікавленість у співпраці, завжди можна знайти спільну мову.
|